Hükümet medyasındaki skandal haber yalan çıktı!

Gökçek ailesine ait ait Beyaz TV, FOX TV Ana Haber sunucusu Fatih Portakal’a ve Tele 1’de “Gün Başlıyor” programını sunan Can Ataklı’ya RTÜK tarafından ağır cezalar verileceğini iddia etmişti. Ancak bu iddia yalan çıktı.

Hükümet medyasındaki skandal haber yalan çıktı!
Haber3.com'a Google'da abone olun Google News
A+ A-

RTÜK'ün, bugün yaptığı toplantıda, Portakal ve Ataklı’ya yönelik herhangi bir ceza talebini gündeme bile almadığı öğrenildi. Odatv’nin RTÜK’ten edindiği bilgilere göre iki isme de herhangi bir cezanın yakın zamanda gündeme gelmesi beklenmiyor.

Halbuki iki gün önce Beyaz TV’de Fatih Portakal’ın, Libya’ya giden Türk askerleri ile ilgili yorumu nedeniyle Fox TV’ye ağır bir para cezası geleceğini ileri sürmüştü. RTÜK’ün Can Ataklı’ya da 5 program kapatma cezası vereceği iddia edilmişti.

İşte Beyaz TV ekranlarında Tahir Sarıkaya'nın sarfettiği o sözler:

Haber3.com'a Google'da abone olun Google News